But first, coffee.

Röviden : új blog. Hosszabban : new blog, who dis A klasszikusmacska jó volt, szép volt, de elég volt. 15 (vagy még korábban?) évese...

Röviden: új blog.

Hosszabban: new blog, who dis A klasszikusmacska jó volt, szép volt, de elég volt. 15 (vagy még korábban?) évesen találtam ki a The Classy Cat-et, akkor tök jónak tűnt, de már egy jó ideje nem szerettem... szinte biztos vagyok benne, hogy ez is hozzájárult ahhoz, hogy elmenjem a kedvem az egésztől, hiszen hangosan kimondani sem mertem, hogy van blogom és így hívják. Viszont az instagramnak hála rájöttem, hogy blogolni még mindig nagyon szeretek, ezért jött létre a *dobpergés* The Mokka Pot.

A névválasztás okozta a legtöbb fejtörést. Olyan nevet akartam választani, ami igazából semmit nem sugall, de jellemző rám, illetve van magyar verziója is. Konkrétan így történt: Kinga, már így ki kéne találni valamit. Mit szeretsz? Hát... ööö... szeretem a kávét. Király. *összes létező kávés blogspot url foglalt*. Ööö... *💡* MOKA POT. *naná, hogy bármilyen variációja a mokapotnak foglalt*. Létezik vajon olyan, hogy mokkapot? Hála az égnek és a hollandoknak, igen! És nincsen regisztrálva. *actual footage of Kinga at that exact moment

Szóval, így lett ez a blog The Mokka Pot. Angolul moka potnak hívják a kotyogós kávéfőzőt, én pedig már egy jó ideje kotyogós kávéfőzőt használok (ezek az újak egyébként már nem kotyognak 😕). Véletlen lenne? Nem hinném! Sajnos egy k-val minden foglalt volt, de szerencsémre a hollandoknál mokkapotnak hívják a dolgot (meg úgy látom, mintha angolszász nyelvterületeken is használnák ezzel a helyesírással). Nekem két k-val még jobban is tetszik. A blog angol neve tehát The Mokka Pot, magyarul pedig Kotyogós. 🤗 

Bejegyzések tekintetében maradok a magyar-angol felosztásnál, attól föggően, hogy mikor melyiknek látom értelmét. Még azon gondolkodom, hogy szétszedjem-e az angol és a magyar nyelvű szöveget, vagy legyen együtt, mint régen, de majd kitalálok valamit. :) Eléggé megszerettem az instagramon való blogolást (a telefonomon jelenleg 81 instára szánt kép van.😁Menet közben rájöttem, hogy mi okozza a képek minőségi romlását, azt is javítottam!) és továbbra is oda fognak kikerülni a rövidebb "bejegyzések", ide pedig a hosszabbak. Nincsenek nagy terveim, lesz, ami lesz. 💁

Az új instagram oldal (ami egyébként a régi, csak át lett nevezve): instagram.com/themokkapot
A Facebook oldalt is átneveztem, ezen a címen érhető el: facebook.com/themokkapot

Follow my blog with Bloglovin Follow my blog with Bloglovin

You Might Also Like

2 comments

  1. Nagyon örülök, hogy visszatértél a blogoláshoz. Amikor a Classy Caten a lezárásról írtál, még éppen csak rád találtam, és hát nagyon önző szempont, tudom, de úgy éreztem, ez így nem fair. :)
    Nemcsak a kakaót szeretem ám, hanem a kávét is, kedvelem, ahogy írsz, tetszenek a képeid, akkor jövök ide olvasni. :)

    ReplyDelete
  2. Yaaay! Én is nagyon elszontyolodtam, mikor olvastam, hogy elengeded a Classy Catet, és most nagyon örülök ennek az új bébi blognak. Hajrá! :)

    ReplyDelete